نویسنده موضوع: راهنماییم کنید  (دفعات بازدید: 1379 بار)

0 کاربر و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.

saeid69

  • کاربر عادی
  • **
  • ارسال: 58
  • امتیاز 9
راهنماییم کنید
« : آوریل 16, 2017, 07:35:06 pm »
سلام دوستان
بعد از کلی در گیر بودن با وسواس فکری الان دیگه طوری شدم احساس افسردگی میکنم
واقعا دیگه حوصله انجام هیچ کاریو ندارم
از انجام هیچ کاری لذت نمیبرم گوشه گیر شدم حوصله کسیو ندارم هیچ چیز خوشحالم نمیکنه
امیدی به آینده ندارم خودمو گم کردم کم آوردم واقعا 
بنظرتون چیکار باید بکنم راهنماییم کنید مرسی از همتون 

بابك

  • بابك
  • کاربرفعال
  • ***
  • ارسال: 231
  • امتیاز 31
  • جنسيت : پسر
  • روزای خوب نزدیک است اندکی صبر!
پاسخ : راهنماییم کنید
« پاسخ #1 : آوریل 17, 2017, 12:59:44 am »
در اولین فرصت برین پیش یک روانشناس خوب
آرامش حق ماست

saeid69

  • کاربر عادی
  • **
  • ارسال: 58
  • امتیاز 9
پاسخ : راهنماییم کنید
« پاسخ #2 : آوریل 17, 2017, 01:34:28 am »
مرسی از پاسختون
روانشناس منظور اینه برم پیش مشاور؟

Javad

  • کاربرفعال
  • ***
  • ارسال: 199
  • امتیاز 53
  • جنسيت : پسر
پاسخ : راهنماییم کنید
« پاسخ #3 : آوریل 17, 2017, 08:19:27 pm »
سلام دوستان
بعد از کلی در گیر بودن با وسواس فکری الان دیگه طوری شدم احساس افسردگی میکنم
واقعا دیگه حوصله انجام هیچ کاریو ندارم
از انجام هیچ کاری لذت نمیبرم گوشه گیر شدم حوصله کسیو ندارم هیچ چیز خوشحالم نمیکنه
امیدی به آینده ندارم خودمو گم کردم کم آوردم واقعا 
بنظرتون چیکار باید بکنم راهنماییم کنید مرسی از همتون
سلام سعيد آقا
افسردگي و وسواس فكري مكمل همديگه اند و يكديگرو تقويت ميكنند و بايد اين دور باطل رو يكجا و هرچه زودتر متوقف كرد. با توجه به اينكه فرموديد مدت طولاني وسواس داشتيد لابد نبايد با روانپزشك غريبه باشيد ولي اگه مراجعه كرديد و يا انشالله بزودي مراجعه كرديد دوره درمان و كامل كنيد و صبور باشيد بعضاً اگه پستهاي بعضي دوستان رو ديده باشيد انتظار دارند بعد از مراجعه به روانپزشك مثل سرما خوردگي سه روز بعد از مصرف دارو اثري از وسواس نباشه ، اگه دقت كرده باشيد خود شما مسلماً يه شبه به وسواس مبتلا نشديد و زمينه داشته تا به اين حد رسيد همانطور كه ميدونيد خراب كردن در زمان كوتاه تري انجام ميشه تا ساختن لذا بايد صبورانه با پزشك خودتون همكاري كنيد و به خودتون كمك كنيد انشالله با مصرف داروي مناسب و گذر زمان همه چيز درست ميشه در بهبود اين بيماري هيچ چيز مؤثرتر از مصرف بموقع دارو و با صبوري به دستورات پزشك عمل كردن نيست و هيچ چيز بيشتر عجول بودن و روزها رو شمردن و نااميدي مخرب نيست. هرچه زودتر همانطور كه بابك جان گفتند به پزشك مراجعه كنيد و صبر و صبر و صبر
به خدا نگوييد مشكلات بزرگي دارم - به مشكلات بگوييد خداي بزرگي دارم

بابك

  • بابك
  • کاربرفعال
  • ***
  • ارسال: 231
  • امتیاز 31
  • جنسيت : پسر
  • روزای خوب نزدیک است اندکی صبر!
پاسخ : راهنماییم کنید
« پاسخ #4 : آوریل 17, 2017, 08:33:00 pm »
مرسی از پاسختون
روانشناس منظور اینه برم پیش مشاور؟
بله مشاور خوب یا روانشناس خوب
کسی که باهاش حرف بزنی حالت رو بهش بگی اگه با گفتار درمانی خوب شدی که هیچ اگه هم نیاز باشه بفرسته پیش روانپزشک
آرامش حق ماست

تارا

  • کاربربسیار فعال
  • ****
  • ارسال: 310
  • امتیاز 81
پاسخ : راهنماییم کنید
« پاسخ #5 : آوریل 17, 2017, 11:14:57 pm »
کاملا درکتون میکنم.افکار وسواسی انرژی آدمو میگیره آدمو افسرده میکنه بی حوصله و بی انگیزه میکنه ولی خوشبختانه میشه باهاشون کنار اومد و از بینشون برد یا کمرنگشون کرد،امیدتونو به هیچ وجه از دست ندین،هم روانپزشک مراجعه کنین و هم دکتر روانشناس خوب که تو ضمینه ی وسواس تجربه داشته باشه،این خیلی مهمه ک دکتر مخصوصا دکتره روانشناس تو این ضمینه تخصص یا تجربه داشته باشه

saeid69

  • کاربر عادی
  • **
  • ارسال: 58
  • امتیاز 9
پاسخ : راهنماییم کنید
« پاسخ #6 : آوریل 18, 2017, 05:48:22 am »
آقا بابک_جواد آقا_تارا خانوم
مرسی ازتون که جوابمو دادین و ممنون  از راهنمایی های خوبتون

saeid69

  • کاربر عادی
  • **
  • ارسال: 58
  • امتیاز 9
پاسخ : راهنماییم کنید
« پاسخ #7 : ژوئن 06, 2017, 08:59:02 pm »
سلام
دوستان پیش پزشک رفتم قرص تجویز کرد
اما نمیدونم بخورم یا نه آخه سری های قبل که قرض تجویز کرد احساس کردم هم دندونام کمی بیشتر خراب شدن هم موهام کم پشت شد
با این حال نمیدونم چیکار کنم  :(
راهنماییم کنید

Javad

  • کاربرفعال
  • ***
  • ارسال: 199
  • امتیاز 53
  • جنسيت : پسر
پاسخ : راهنماییم کنید
« پاسخ #8 : ژوئن 07, 2017, 11:11:01 pm »
سلام
دوستان پیش پزشک رفتم قرص تجویز کرد
اما نمیدونم بخورم یا نه آخه سری های قبل که قرض تجویز کرد احساس کردم هم دندونام کمی بیشتر خراب شدن هم موهام کم پشت شد
با این حال نمیدونم چیکار کنم  :(
راهنماییم کنید
سعيد جان كاش نام قرص تجويزي را گفته بوديد البته بروشور دارو در جعبه قرصها معمولاً قرار داره و عوا رض آن را مشخص نموده و ابن معني نيست كه اين عوارض الزاما با مصرف دارو اين عوارض بروز ميكند و معمولا درصد بروز عوارض  يا. بالا نيست ولي تا بحال نديده ام كه عوارض داروهاي شناخته وسواس فكري و يا افسردگي باعث ريزش مو شود البته ناگفته نماند اگر داروي ديگري نيز مصرف ميكنيد امكان اين هست كه اين دارو با داروهاي ضد افسردگي سازگاري نشده باشند و عوارض ثانويه اي ايجاد شود و اگر اين احتمال وجود دارد با پزشك خود در خصوص مصرف داروي مصرفي كه براي درمان بيمار ي ديگريست مشورت كنيد .
و در آخر توصيه ميكنم درمان  افسردگي و وسواس فكري را جدي بگيريد و دوره درمان را با تشخيص پزشكتان كامل نماييد
به خدا نگوييد مشكلات بزرگي دارم - به مشكلات بگوييد خداي بزرگي دارم

saeid69

  • کاربر عادی
  • **
  • ارسال: 58
  • امتیاز 9
پاسخ : راهنماییم کنید
« پاسخ #9 : ژوئن 09, 2017, 12:09:09 am »
مرسی آقا جواد از اینکه وقت گذاشتید جواب دادید
واسم سرترالین تجویز کرده
آخه دو سری دیگه هم قرص خوردم حالم بهتر شد بتدریج خوردن قرص رو کمتر کردم اما یه مدت بعد یه سری اضطراب دیگه آمد سراغم
نمیدونم اگر دارو مصرف نکنم خودش میتونه خوب بشه ؟ یا حتما باید قرص هم باشه

saeid69

  • کاربر عادی
  • **
  • ارسال: 58
  • امتیاز 9
پاسخ : راهنماییم کنید
« پاسخ #10 : اكتبر 04, 2017, 12:37:32 am »
دوستان سلام
مشاوره رفتم واسه من زیاد فایده نداشت دکتر هم رفتم گفت سرترالین باید بخوری
سرترالین 50 تجویز کرد از روزی یک چهارم شروع کردم ولی همون روز که خوردم قرصو خیلی عصبی و کلافم کرد و یک سری عوارض دیگه هم داشت حالا دوستان بنظرتون دارو خوردن رو ادامه بدم؟ این عوارض کم میشه یا همینطوری ادامه داره؟

تارا

  • کاربربسیار فعال
  • ****
  • ارسال: 310
  • امتیاز 81
پاسخ : راهنماییم کنید
« پاسخ #11 : اكتبر 04, 2017, 06:45:01 am »
سلام آقا سعید،این حالت عصبی بودنو کلافگی و سایر عوارض از بین میرن،بعد چهار پنج هفته اثرات مثبت دارو رو میبینین اگه بعد این مدت دارو براتون مفید نبود به پزشکتون بگین...

🌼Elham🌼

  • Elham
  • کاربرفعال
  • ***
  • ارسال: 160
  • امتیاز 14
پاسخ : راهنماییم کنید
« پاسخ #12 : اكتبر 04, 2017, 09:09:31 am »
سلام آقا سعید
من الان 4 ماهه سرترالین ( آسنترا) می خورم همون 50. برای منم اوایل عوارضش خیلی بود. ولی الان هیچ مشکلی ندارم. این حالت هایی که شما می گید هم داشتم فقط نمی دونم به خاطر قرص بود یا مریضی. اگه خیلی اذیتتون کرد زنگ بزنید به منشی دکتر بگید . چون من یه دکتری زولوفت داده بود بهم ولی نگفت از یک چهارم شروع کنم روز اول که خوردم یه دونه کامل داغونم کرد که زنگ زدم تلفنی پرسیدم مشکلم رو.

Mohamad

  • Atila
  • کاربرفعال
  • ***
  • ارسال: 103
  • امتیاز 34
پاسخ : راهنماییم کنید
« پاسخ #13 : اكتبر 04, 2017, 10:44:46 am »
سلام آقا سعید،این حالت عصبی بودنو کلافگی و سایر عوارض از بین میرن،بعد چهار پنج هفته اثرات مثبت دارو رو میبینین اگه بعد این مدت دارو براتون مفید نبود به پزشکتون بگین...
سلام
ببینید بنظر من مشاوره اثرش خیلی بیشتر از داروه (نظر شخصی)
البته چون مشاور هم موقتی ی بعده ی مدت که مشاوره نری تمام اون حرفایی که بهت گفته رو از یادت میره و عمل نمی کنی ... قرص هم که جای خود دارد احتمالا در دوره مصرف تاثیر مثبتی بزاره(من شخصا! ندیدم) ولی وقتی قطعش کنی مریضی (حالت افسردگی و وسواس ) با شدت بیشتری بر میگرده...
بیایید قبول کنیم که این روش ها به تنهایی نمی تونه برا این نوع بیماریها درمان قطعی باشه
بنظر من تنها روش درمان این نوع بیماریها "تغییر موقعیته" (خودتونو از اون حالت زندگی بزنید بیرون -سعی کنید عادت هاتونو حذف کنید و کارای جدیدی انجام بدید-هر وقت موقعیت سفر پیش اومد از دستش ندید که خیلی تاثیر مثبتی داره ... خلاصه سعی کنید زندگیتونو از اون حالت تکرار بیرون بیارید که ما هر چی بدبختی میکشیم از رو تکرار و عادته...
موفق باشید

saeid69

  • کاربر عادی
  • **
  • ارسال: 58
  • امتیاز 9
پاسخ : راهنماییم کنید
« پاسخ #14 : اكتبر 04, 2017, 01:53:34 pm »
سلام
مرسی از جواباتون دوستان
پس خوردن دوباره قرص را ادامه میدم